07 June 2022

Rindu Seri

Lama tak menulis kat sini. Saya mula menulis di blog hujung tahun 2008 kalau tak silap. Masa tu menulis di blog semua bersebab. Tapi blog tu saya dah buang. Ya sayang, tapi blog tu akan mengingatkan saya kisah-kisah sedih. Baik saya buang sahaja kan.



Bermula dengan blog tu, saya mengenali seorang insan yang sangat prihatin, penyayang! SERI. Saya selalu meluah perasaan dengan dia. Alhamdulillah, dengan dia hilang segala bebanan. Seri banyak merubah mind set saya. Saya kenal dia selama 5-6 tahun. Tapi saya tak perna bersua muka dengan dia. Malah, saya tak tau pun rauk wajah dia macam mana.

Sehingga lah sekarang, saya terputus hunbungan dengan dia. Saya rindu dia. Rindu yang amat sangat..

Semoga ada jodoh saya berjumpa dia.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas perhatian anda! *___^