19 June 2015

Adelia dah 'dapat kaki'

Assalamualaikum WBT..

Lama betul saya tak update.. Hampir setahun kot menyepi. Dalam masa hampir setahun ni, banyak kejadian suka dan duka. Hehe.. Nanti senang-senang saya update lagi. Kali ni nak kongsi, Adelia dah pandai berjalan! Hehe.. Macam abang dia jugak, umur 15 bulan baru pandai.

video

Abaikanlah rumah yang berselerak tu ya. Hehe..



4 comments:

  1. Samalah anak-anak kakak dulu semuanya berjalan lebih dari setahun baru berani menapak.
    Bila dah pandai berjalan pakai baju kurung raya tambah comellah:)

    ReplyDelete
  2. Tu la kak, tak sabar nak tengok dia bergaya dihari raya nanti! Hehe..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum. Selamat berpuasa..
    Syoknya dia kan, dah pandai jalan.. Hihi

    ReplyDelete
  4. Tu la.. suka dia dapat jalan.. Tapii penakut sket..

    ReplyDelete

Terima kasih atas perhatian anda! *___^