11 February 2014

Ikan Bilis Sambal Petai

Assalamualaikum semua.. 

Lama betul tak update. Sihat ke semua? Saya Alhamdulillahhhh.. Sihat lagi. Tengah tunggu hari. Kalau ikutkan hari ni, saya ada lagi sembilan hari dari tarikh due.. Tapi 13hb ni kena jumpa doktor pakar dulu. Harap semua ok!

Hari ni saya cuti. Rasa lemah nak ke office.. Alang-alang cuti, masak lah untuk kesayangan saya. Semua suka makan ikan bilis sambal petai ni.. Tapi petainya pakat duk kutip bagi kat papa diorang.. Hehe..





NOTA:


Dah lama tak jenguk kalian.. Nanti senang-senang saya BW ok! Harap semua dalam keadaan baik hendaknya.



3 comments:

  1. akak!!!nana sihat2je....rindu akak^^ harap2 baby akak lahir 19hb ni,sama besday dengan nana,hihi....moga selamat semuanya ye kak......btw kaklong nana da bersalin 13jan ritu,baby boy lagi,4da hero:)

    p/s:terliur tgk sambal tu,nana pun kalau mak masak,makan sambal n ikan bilisnya je^^

    ReplyDelete
  2. hai dear, jom join GA ni ( http://aliyahsyofia.blogspot.com/.../first-giveaway... ) Hadiahnye baucer pembelian RM50^^.btw, done follow u

    ReplyDelete

Terima kasih atas perhatian anda! *___^