03 November 2013

Baca Buku VS Main Game

Assalamualaikum..

Haaa.. nak cerita perihal anak-anak.. Bangun pagi gigih buka buku. Baca! Padahal belum mandi lagi.. Bila mama suruh mandi dulu, dia cakap, "Papa suruh baca buku nanti tak boleh main game!"
video

Adeih.. Papa suruh baca sebab exam hari Rabu nanti.. Kalau tak baca buku, nanti tak boleh jawab. Hahaha... Gigih sebab takot tak boleh main game.. Haih anak!




NOTA:

Ragam diorang kadang-kadang buat kita bahagia.. ^__^


7 comments:

  1. hehehe . comei jee gelagat anak-anak akak . kelakar ah . :D

    ReplyDelete
  2. haha comel je..game tu sure keluar dlm exam..hikhik
    mcm2 kerenah budak kecil kan, terhibur nengok diorg ni
    isi tabung nuffnang sini-inti international university

    ReplyDelete
  3. comel je budak2 anak2 sis..
    setuju kadang2 coleteh budak2 ni yg menceriakan kita..sampai boleh lupa masalah yg ada :)

    ReplyDelete
  4. hehe.. Betul tu Sobri Yacob! (Y)

    ReplyDelete
  5. heee..tak pasal2 mama kena tegur dgn iyman ye:) plants!

    moga iyman & dhiya jadi anak yg bijak pandai,gudluck exam esok..hee:)

    ReplyDelete

Terima kasih atas perhatian anda! *___^