27 January 2014

Main Kat Taman Sorang-sorang


Assalamualaikum WBT..

Sihat ke semua? Lama saya tak jenguk kamu semua. Sejak akhir-akhir ni, dah nak dekat sampai masa ni, mood jadi kucar-kacir.. Risau, berdebar, takut pun ada. Hehe..

Hari minggu lepas pun tak pergi mana-mana. Duduk rumah jer. Kesian jugak budak-budak boring. Adik ajak mama teman dia gi main taman kat bawah. Malasnya mama nak turun tangga.  Kakak pula tak nak turun. Tengah syok tengok cerita kat laptop. Adik dah bising-bising kebosanan. Mama teman dari atas jer la ya dik.

video
Dari atas mama rakam adik main. Jauh sikit. Hehe..






NOTA:
Malas nak bergerak sekarang ni. Tapi kena rajin-rajin jugak berjalan ni. Takde la susah nak bersalin nanti! >.<

4 comments:

  1. sian..dia sengsorg main..hihi
    moga dipermudahkan urusan kelahiran nanti kak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekasih Yumida! Tu la.. Keaian dia.. Doa2kan dipermudah urusan akak ya!

      Delete
  2. Salam ukhuwah. Semoga dipermudahkan urusan masa delivery nanti ya sis..

    ReplyDelete
  3. ololo...sian adik main sorang2 ye...

    ReplyDelete

Terima kasih atas perhatian anda! *___^