09 January 2014

Kisah Sekolah Adik Pula.

Assalamualaikum WBT.


Hari tu kisah sekolah kakak kan? Adik Tak ada. Memang lar.. sebab yang uruskan adik, papa! Tapi mama ada ambil juga gambar adik sikit! Hehe.. 


Ni sebelum pergi sekolah. Suka dia dapat beg macam ni.. Masa tadika boleh la.. dah masuk sekolah rendah tak boleh dah.. Buku banyak!

Mama sempat snap pic adik nak babai kakak gi sekolah!

Adik merajuk! Sepatutnya mama ambil adik kat tadika, tapi mama lupa yang adik balik awal. Nasib baik adik pandai naik bas! Masa ni mama ambil adik kat taska. ;)

Bila mama pujuk, adik mula malu-malu!

Over la pulak bila dengar dapat main game! Ishh...

Ni gambar semalam. Mama MC kat umah tak sihat.. Dari atas mama ambil gambar adik naik motor gi sekolah!































NOTA:

Anak-anak ni pandai jeles bila tengok gambar dia tak ada dalam blog ni. Nak jugak suh buh gambar dia. Macam-macam cakap, tak sayang dia la.. Tak suka dia la.. Hehe...


5 comments:

  1. budak2 pon pandai jeles k... sama anak sy... so pas ni kene letak picca adik bebanyak dlm blog..hhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la dia bdk2 skang.... ekekeke..

      Delete
  2. Dah lama tak jenguk blog ni.. rajin gak yus update ye! hihi kite bertahun nak update..fuhhh :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sejak dua menjak ni jer Izz.. Bos x byk kasi Yus kije.. kasi rehat jer.. hahaa...

      Delete
  3. haa...baru jelas gambar beg,betul pun nana teka...^^

    ReplyDelete

Terima kasih atas perhatian anda! *___^