31 July 2013

Salam Ramadhan dan Salam Syawal

Bissmillahhirrahmanirrahim.. Assalamualaikum WBT...


Hujung-hujung Ramadhan baru dapat update. Tak terlambat saya ucapkan Selamat berpuasa untuk kawan-kawan semua. Alhamdulillah, berpuasa dengan dengan baik. DIA berikan saya juga kesihatan yang baik. Puasa ni tak ada yang istimewa sangat. Biasa-biasa saja macam tahun-tahun lepas. Cuma tahun ni yang berbeza, saya mengandung! Syukur Alhamdulillah.


Tak puas lagi meniti Ramadhan ni.. sedar tak sedar, ia dah nak berakhir. Rasa sangat sedih.. sayu jer hati ni.. Semoga ALLAH berikan saya kesempatan untuk mengecapi keindahan Ramadhan lagi. Sepanjang Ramadhan ni, saya rasa cepat masa berlalu. Sedih sebab saya rasa belum sempurna lagi ibadah saya. Semoga ALLAH mengampunkan segala dosa-dosa saya serta muslim-muslimat yang lain. Ameen.


Satu Syawal. Hari ulangtahun kelahiran saya, kalau ikut tahun Hijrah, Saya sudah 33 tahun. Tapi kalau tahun Masihi, saya 32 tahun pada 2 Ogos nanti. Allahmdulillah DIA masih sayangkan saya. InsyaALLAH, peluang yang ada tidak akan saya sia-siakan. Saya ingin menjadi insan yang berjaya dunya wal akhirat... Menjadi isteri yang solehan dan ibu yang mithali.. Doakan saya ya kawan.


Berbalik sambutan Hari Raya nanti, kami hanya bersederhana. Persiapan hanya untuk anak-anak. Semoga ada keberkatan disebaliknya nanti. 


Untuk kawan-kawan, saya dengan rendah hati memohon jutaan kemaafan dari kamu semua, andai ada kata-kata yang mengguris hati kalian. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. Semoga setiap apa yang kita lakukan, ada keberkatannya nanti.







NOTA:KORBAN! Semoga hati ini terus tabah.







4 comments:

  1. salam yus...

    selamat berpuasa juga. syukur masih diberikan kesihatan yg terbaik walaupun dlm keadaan berbadan dua. mudah2an segala amal yg dilakukan mendapat redha dariNya...

    happy birthday in advance ye yus... kebetulan sama pula dgn besday en suami izan ni.

    ReplyDelete
  2. Wslm Izan..

    Terima kasih sudi singgah! hehe.. Tu la, Alhamdulillah semua baik2 belaka. Yus pun doakan utk izan skali ya!

    Owh, sama DOB ngan asben Izan ker? Selamat ulangtahun jugak kat dia ya Izan! Happy Yus tengok IZan sekeluarga! <3

    ReplyDelete
  3. wah, seronoknya dengar perkhabaran gembira, tahniah za!

    selamat hari lahir juga, semoga berbahagia dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  4. Terima kasih lagi sekali kak! Alhamdulillah, masih ada rezeki ni.. Sy pun doakan kak ana agar kita semua sentiasa bahagia di dunia dn akhirat! Amen Ya Rabbal 'Alamin.. ;)

    ReplyDelete

Terima kasih atas perhatian anda! *___^