18 October 2012

Alhamdulillah.

Ustaz Don Daniyal cakap..

"Apabila kita REDHA pada sesuatu yang mengecewakan hati kita, maka percayalah Allah akan menggantikan kekecewaan itu dengan sesuatu yang tidak disangka.."

Pertolongan Allah mungkin tidak datang terlalu cepat, tidak juga terlalu lambat, tetapi pertolongan Allah selalu datang di saat yang tepat. Saya sangat yakin. Ya! Terjawab akhirnya.





ALHAMDULILLAH!



NOTA:
Well... life has to go on regardless how big are the obstacles.. so redah je la... Bukan redah tak tentu hala. Tapi redah biarlah yang boleh membawa kebaikan. Terima kasih kawan-kawan. On the other note. Thanx for prayers, calls, sms from u guys.. sangat lega mendengar kata2 perangsang dari kengkawan yg ambil berat. Berkat dari itu, sekarang rasa a bit happy of what happened recently.. a ray of hope.. slight one but a hope nonetheless.. Semoga dipermudahkan segala urusan. 

Tu lah.. signs and helps from Allah come in various forms and ways, kan... asal kita sabar. Sekarang ni aku nak berlapang hati, nak berbaik sangka.. aku selalu cakap choose to be happy.. jadi kena lah buat ye dak... Ust. Pahrol ada cakap..

"Jika kita senyum hanya apabila berasa gembira, hidup kita akan penuh nestapa, tetapi senyumlah untuk menggembirakan orang lain... nescaya hidup kita akan ceria! Senyumlah untuk gembira, bukan senyum hanya apabila gembira."





No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas perhatian anda! *___^