15 March 2012

Anak-anak gembira, saya pun bahagia.

Malam tadi ingat nak suruh suami belikan ayam. Sebab nak try Tepung Magik yang dibeli online dengan kakyongshoppe. Bila telefon, dia cakap sudah beli ikan. Boring dan makan ayam jer katanya. Nasib baik kat tepi rumah semalam ada pasar tani. Jenguk sekejap pergi beli kentang. Maka dengan itu, hanya sempat try Chezzy Sauce  saja laaa... So, terhasilah......
.
.
.
.
.

kentang wedges - home-made 

Sedap! nanti saya akan beli lagi, InsyaALLAH. Anak-anak saya memang suka makan cheesy wedges KFC punya tu. Kalau pergi KFC, memang tak pernah lupa order. Kali ni, tak perlu la saya ke KFC lagi. Buat kat rumah jer. Senang pula tu! ^_________^

Meh layan gambar anak teruna saya pula..

comot! "syedap la mama" katanya.. ^___^ 
Bila dia bergambar, suka buat macam ni! :P







p/s:
TEPUNG MAGIK - memudahkan masakan untuk pelbagai goreng, sesuai juga untuk memekatkan kuah masakan.

CHEEZY SAUCE - keju jalapeno dalam bentuk serbuk/tepung yang HALAL, rasanya enak sesuai untuk pelbagai cicahan, salad dressing, dan ditambah dalam masakan.










Hujung minggu lepas, saya masak bubur pulut hitam. Senang jerk sebenarnya. Ingatkan remeh. Terasa lengkapnya hidup bila dapat masak masakan kegemaran seisi keluarga.


Suka tengok gambar ni. :)

Jemput makan!

2 comments:

  1. si gazi makan sampai comot2... pasni ibu dha boleh jimat duit.. x yah g kfc.. tapi ibu kena rajin2 masak jer.. ;)

    ReplyDelete
  2. kakyong..
    tu ls, maknya kena rajin la kn! :P

    ReplyDelete

Terima kasih atas perhatian anda! *___^