20 August 2010

titik hitam...


titik hitam itu
akan pasti kekal di situ
tak siapa bisa memindahkan
kerna ia telah ditakdirkan wujud disitu
ia tetap memberi kesan yang mendalam buat diri ku....
namun aku redha
mungkin itu takdir buat diri ku
walau ia tidak ku ingin kan.....
membuat ku kembali mengingati MU
kembali kepada NYA
memuhasabah diri.....

Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa ku lihat
Selain hanya nama Mu Ya Allah
Esok atau kah nanti
aku kan pergi mengadap MU
Ampuni semua salah dan dosa ku
Lindungi aku dari segala fitnah dan noda
sesama manusia ciptaan Mu
Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba Mu yang selalu taat setia pada ajaran Mu
Ampuniku Ya Allah
Yang sering melupakan Mu
Yang sering lalai dan leka
Yang sering alpa dengan nikmat duniawi
Saat Kau limpahkan kurnia Mu
Dalam sunyi aku bersujud
Pada Mu Allah nan satu.....
Terima kasih Allah swt ....
hanya pada Mu aku berserah...

2 comments:

  1. Siap ada lirik lagu Afgan kat situ.. Bestnyaaaaaa.. Akak pandai berpuisi rupanya (^_^) Noi suka~

    ReplyDelete
  2. skang ni sgt suke kn lagu2 dr opick.. hehe...

    ReplyDelete

Terima kasih atas perhatian anda! *___^