26 August 2010

Majlis Bebuke opis asben

gambo ehsan dr fesbuk asben *sbb tu x sharp..

Bertempat di Club Golf kt Templer Part Selayang.. *ade name.. aku xtau.. lupe!* hari kejadian, Jumaat 20hb Ogos.. perghh... crowded.. sbb ank2 ni bantai main tangga.. pastu tdo kt tangga.. pastu meniarap.. pastu guling2... penin btol... kesian mama.. xdpt nk mkn mcm2.. huhu.. *gmbo mkn kt atas meja tu dh diambil sbenarnye.. ekekeke...* satu meja, kami 4 branak jerk... org len, penuh satu meja... tp sdey laaa... xdpt nk mrase mknan yg mcm2 tu.. huhu... tp yg klakor.. ank teruna aku siap bersampin lg.. ekekeke.. org len pakai biase jerk.. hahaha... *mama dia yg melampau.. xsabar nak rayer!*

pastu lagi haru.. bile dh penat main2 ni.. si gazy mntak air + mkn kuih2... pastu tersedak... nk tergelak pulak, dia termuntah.. pastu elok lak tu muntah dlm gelas air bandung yg dia pegang.. hahaha.... adeih.. penin alu tgok gelagat dia...

si kakak ok la... xde wat perangai.. tp still panjat2 tngga gak la.. cuma ok sket dr gazy ni.. klo marah, xdgar.. bile aku bgun nk ambik dia, dia lari.. pastu xkn aku nk kejor plak.. haih.. malu la.. huhu.. last2 aku biar jerk main.. smpai koto baju.. huh..

3 comments:

  1. berbuka kat luar mmg mnguji kesabaran, sakit jiwa layan karenah anak2, letih dibuatnya

    ReplyDelete
  2. ank dara tu tgh sonok main! bile nk bergmbo, trus mood ilang.. marah! haha..

    ReplyDelete

Terima kasih atas perhatian anda! *___^