05 August 2010

02nd August 2010

Salam..

hehe.. baru nk bercerita... tarikh bermakna... aku dilahirkan... bersamaan 1 Syawal 1401 H **harus letak...**.. Aku dilahirkan lbey kurang kul 2.30ptg.. time tu tgh rancak org dtg beraya kt umah.. **mama yg citer..** tiba2 jerk aku nk 'kuar'.. ekekeke.. asal nye nk letak name aku, SITI SYALWA.. tp disebab kn adik badik ku sume name bermula nga YUS.. jd la aku YUSNEEZA BINTI YUNOS ank yg ke 4.. Alhamdulillah.. kehidupan yg sempurna.. serba sederhana... dibesarkan juga dengan sempurna... waktu kecik mempunyai perangai yg TAKOT BERHADAPAN DENGAN KEMERA... klo org nk tangkap gambo aku, aku msti nangeh.. haha.. pelik! tp benar... bermula hidup sebagai anak yg PENDIAM, PEMALU.. itu la perangai waktu keci, waktu remaja.. ahaks.. skang xtau la.. ade lg sipi2 perangai tu.. tp kebnykkan nyer dh beransur ilang... sebb, utk hdop kt KL ni... kena ade sket sifat BERANI, TIDAK TAKUT.. serta PERAMAH.. hahaha.. ye ker?!

kehidupan yg penuh kepincangan di alam remaja akibat dr mslh keluarga, membuatkan aku mngubah sket2 perangai aku tu... harus BERDIKARI!! huhu... susah tu, sbb xpnah merasa hidup sdiri... aku harus berani menghadapi hidup tnpa org tua disisi... **aku dpt smbg bljar jauh nun di johor.. harus berani.. tidak boley sdey2.. huuhuuu... yeahhhhh... aku berjaya berada di tempt org selama 3 thn dgn selamat.. ekekekeke....


start mncari rezeki di bndr besar KL.. alhamdulillah... pertghan thn 2004, berjumpe dgn PEKERJAAN yg aku ske... wlpon gaji kecik... byk cabaran.. tp bertemu jodoh dlm mase singkat... hjg tahun 2005, aku kawen! Mmm... xpe la.. sudah smpai jodoh ku...

ok la.. ckop la... skang dh pnye 2 permata hati.. **sepasang dh..** dan mneruskan hidup dengan kije yg sama.. sudah 6 thn... hehe...



spesel dr asben... TQ larling... huhu.. **terharu..**

2 comments:

  1. wah anok syawal rupanya! x lamo doh la beday dio pahni hehhe siti syalwa dih hehhe

    oo takut kamera..loni ok doh dih :P

    6thn kijo tmpat sama? bagus bagus

    ReplyDelete
  2. hahaha.. syalwa.. lucu la raso... lonni x takot kemero, gilo kemero ado la.. 6thn.. benti kjap 3 bln.. pahtu bos pgil blk.. ekekeke....

    ReplyDelete

Terima kasih atas perhatian anda! *___^